Artikel is toegevoegd

Meteen naar de content

24/7 Klantenservice

Betaal veilig achteraf. Met KLARNA

Gratis simkaart bij Smartwatch

    Ruilen & retourneren

    Verzendingen NL & BE

    Wij bieden een kosteloze verzending voor al onze zendingen aan. Indien de door u bestelde producten voorradig zijn, bieden we een levering termijn aan van 3 - 5 werkdagen . Voor producten die niet op voorraad zijn, kan de leveringstermijn oplopen tot 7 tot 12 werkdagen.

     

    Retourbeleid

    Wij hechten grote waarde aan jouw tevredenheid en hebben dit als voornaamste prioriteit gesteld. Mocht je toch niet tevreden zijn met jouw aankoop, is het mogelijk om de betreffende artikelen binnen een periode van 14 dagen na ontvangst te retourneren. We verzoeken u vriendelijk de onderstaande stappen te volgen om een correcte afhandeling te waarborgen:

    ● Gelieve het retourformulier zorgvuldig in te vullen, waarbij je ervoor zorgt dat alle aangevraagde informatie nauwkeurig is vermeld.

    ● Voor een ongehinderd verloop van de retourprocedure is het belangrijk dat het retourformulier volledig en correct is ingevuld.

     

     

    Voorwaarden aanvragen retournering

    Voor een geldige terugbetaling dient het geretourneerde artikel aan de volgende richtlijnen te voldoen:

    ● Het product dient zich in originele en (indien van toepassing ongebruikte) staat te bevinden, inclusief alle bijbehorende labels en etiketten.

    ● Er mogen geen enkele zichtbare tekenen zijn van werkelijk verbruik (indien van toepassing).

    ● De seal mag niet verbroken zijn bij hygiëne producten.

    ● Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als er vermoeden zijn van gebruiksschade of externe beschadigingen die niet aan onze verantwoordelijkheid toe te schrijven zijn

     

     

    Terugbetalingen

    Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen, zullen we zo snel mogelijk het volledige aankoopbedrag terug betalen. Het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen teruggestort op jouw bankrekening. Indien je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, verzoeken wij je eerst je bankrekening te controleren. Het kan enige tijd duren voordat een terugbetaling officieel wordt verwerkt. Neem daarna contact op met jouw creditcardmaatschappij. Als de situatie nog steeds niet verwerkt is, kun je contact opnemen met je bank. Mocht het probleem voortduren, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@juniorcompass.nl

     

    Voorwaarden:

    ● De kosten van het retourneren van een artikel zijn voor je eigen rekening, deze worden niet terugbetaald. 

    ● Retourneringen van artikelen verkregen via winacties of uitverkoop zijn niet geldig; in dit soort gevallen is enkel omruil voor een voucher mogelijk.

    ● Wij verzoeken je om het retourpakket te voorzien van een track and trace code (op eigen kosten), dit is uiterst belangrijk voor een succesvol retourproces.

    ● Zodra je het pakket retourneren, verzoeken wij je vriendelijk een foto en/of link van de track and trace code per e-mail met ons te delen.

    ● Voeg alstublieft het volledige ingevulde retourformulier toe aan het retourpakket. ● Het geretourneerde artikel dient zich in ongebruikte en gesealde staat te bevinden.

    ● Het product dient in de originele verpakking geretourneerd te worden.

    ● We benadrukken dat de geretourneerde beschadigde producten, die door externe factoren zijn beschadigd, niet in behandeling genomen kunnen worden.

     

    CONTACT US

    Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag! We zijn bereikbaar via de volgende kanalen: Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar info@juniorcompass.nl 

    Voor vragen kun je ook altijd een DM sturen op Instagram.

    En natuurlijk zijn wij ook bereikbaar op Facebook!